ISTORIA GOODWINE

Târgul Internațional de Vinuri GoodWine este un eveniment organizat de compania Proactive Business Communication, care deține drepturile intelectuale ale mărcii cu același nume.

GoodWine a debutat în octombrie 2009, până în prezent desfașurându-se 17 ediții.

Apărut într-un moment în care în București nu se mai organiza niciun eveniment similar de cel puțin trei ani, GoodWine a devenit în urmatorii cinci ani “târgul de referință al vinului românesc”, conform aprecierilor revistei de specialitate Vinul.ro.

 

ECHIPA MANAGERIALĂ

Andrei Iva – Director General din februarie 2013; Director Dezvoltare 2009-2013

Ioana Luncașu – Event Manager

Georgiana Nenciu – Project Manager

 

REVOLUȚIA GOODWINE 

  • GoodWine este cel mai important eveniment dedicat vinului organizat în România, el atragând cel mai mare număr de expozanți într-un spațiu brut de 3000 mp, în cadrul Romexpo.
  • Numărul expozanților și al subexpozanților care prezintă vinuri, utilaje sau servicii conexe a crescut constant, ajungând în prezent la circa 140.
  • Ponderea contractelor B2B este într-o creștere permanentă.
  • GoodWine asigură logistica pentru organizarea de prezentări ale diverșilor producători și expozanți în micro-evenimente separate, precum și masterclass-uri sau degustări private.
  • În fiecare an există un număr consistent de vizitatori interesați de cultura vinului și de liniile de business care implică acest produs.
  • Echipa managerială este perfect echidistantă, niciunul dintre membrii acesteia nefiind implicat în industria vinului altfel decât prin organizarea GoodWine, ceea ce a generat încredere în rândul expozanțilori.
  • Datorită unei lungi experiențe în organizarea de târguri și expoziții, echipa managerială are acces la prețuri preferențiale la achiziția de servicii de publicitate și promovare de la firme cu care colaborează de mai mult de 15 ani.

Lasă un comentariu

Moderarea comentariilor este activată. Poate dura ceva timp până ce comentariul tău va fi aprobat.